Dolar 46,0408
Euro 53,0791
Altın 6.409,16
BİST 13.694,19
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Mersin 26°C
Açık
Mersin
26°C
Açık
Cts 26°C
Paz 27°C
Pts 27°C
Sal 27°C

Sakarya’da “Genç Renkler” sergisi açıldı​​​​​​​

Sakarya’da “Genç Renkler” sergisi açıldı​​​​​​​
19 Mayıs 2026 17:50
31
A+
A-

Sakarya Büyükşehir Belediyesi’nin Mayıs Kültür Sanat Takvimi kapsamında düzenlediği “Genç Renkler” Yıl Sonu Sergisi, Ofis Sanat Merkezi’nde sanatseverlerin ziyaretine açıldı.

SAKARYA (İGFA) – Sakarya Büyükşehir Belediyesi Mayıs Kültür Sanat takvimi kapsamında düzenlenen “Genç Renkler” Yıl Sonu Sergisi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda OSM’de kapılarını açtı.

Sakarya Güzel Sanatlar Lisesi öğrencilerinin hazırladığı 85 eserin yer aldığı sergide resim başta olmak üzere farklı sanat disiplinlerinden çalışmalar ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda gerçekleştirilen açılış programı, gençlerin sanata olan ilgisini ve üretkenliğini yansıtan anlamlı bir buluşmaya dönüştü.

YOĞUN KATILIM

Yoğun katılım ile açılan etkinliğe Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı Alpay Şirin, İtfaiye Dairesi Başkanı Vedat Selamet, Sakarya Güzel Sanatlar Lisesi Müdürü Mustafa Gönan, öğretmenler, veliler ve öğrenciler katılım sağladı.

85 ESER SERGİYE ÇIKTI

Sakarya Güzel Sanatlar Lisesi öğrencilerinin yıl boyunca hazırladığı toplam 85 eserin yer aldığı sergide, resim başta olmak üzere farklı sanat disiplinlerinden çalışmalar ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Sergi alanını gezen ziyaretçiler, gençlerin emekle hazırladığı çalışmaları inceleyerek öğrencilerle sohbet etti.

19 MAYIS’TA ANLAMLI BULUŞMA

19 Mayıs gibi gençliğe adanmış özel bir günde açılan sergi, genç yeteneklerin sanat aracılığıyla kendilerini ifade etmelerine imkanı sundu.

BÜYÜKŞEHİR DESTEĞİNİ ESİRGEMİYOR”

Programda söz alan Sakarya Güzel Sanatlar Lisesi Müdürü Mustafa Gönan, “Geleceğin sanatçılarını yetiştiriyoruz. Büyükşehir Belediyesi bizden hiç desteğini esirgemiyor. Bugünde 19 Mayıs gibi önemli bir günde öğrencilerimizin sergisini açmaktan mutluluk duyuyoruz. Sergimiz bir yıl boyunca öğrencilerimizin elinden çıkan emek ürünleridir” derken, resim öğretmeni Yahya Bişkin ise, “Tüm yıl boyunca çeşitli atölyelerimizden çıkan eserleri bu güzel ortamda sizlere sunma şansını veren Büyükşehir Belediyemize sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz” dedi.

“Genç Renkler” Yıl Sonu Sergisi, 31 Mayıs 2026 tarihine kadar Ofis Sanat Merkezi’nde ziyaret edilebilecek.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.