Dolar 46,2642
Euro 53,5947
Altın 6.254,94
BİST 14.080,29
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Mersin 29°C
Hafif Yağmurlu
Mersin
29°C
Hafif Yağmurlu
Cts 27°C
Paz 27°C
Pts 28°C
Sal 29°C

İstanbul AKM kırmızı-beyaza büründü

İstanbul AKM kırmızı-beyaza büründü
19 Mayıs 2026 15:00
39
A+
A-

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yılı İstanbul’da düzenlenen programla coşkuyla kutlandı. AKM’de gerçekleştirilen etkinliklerde spor gösterileri, oratoryo ve öğrenci ödülleri yer aldı.

İSTANBUL (İGFA) – İstanbul Valiliği, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında İstanbul’da geniş katılımlı bir kutlama programı gerçekleştirildi.

Programa İstanbul Valisi Davut Gül de katılırken, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinliklerde genç sporcular sahne aldı.

Atatürk Kültür Merkezi”nde (AKM) gerçekleştirilen programda “Kahramanlık Destanından Türkiye Yüzyılı’na” adlı oratoryo sahnelendi, sporcular tarafından bayrak ve spor gösterileri yapıldı.

Gösteriler sırasında AKM’nin kırmızı-beyaz renklere bürünmesi dikkat çekti.

Törende ayrıca il genelinde düzenlenen resim, şiir ve kompozisyon yarışmalarında dereceye giren öğrencilere ödülleri Vali Davut Gül tarafından takdim edildi.

Kutlamalar gün boyunca çeşitli etkinliklerle devam edecek.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.