Dolar 46,0408
Euro 53,0791
Altın 6.409,16
BİST 13.694,19
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Mersin 26°C
Açık
Mersin
26°C
Açık
Cts 26°C
Paz 27°C
Pts 27°C
Sal 27°C

İçişleri Bakanlığı’nda Türkiye-Gürcistan temasları

İçişleri Bakanlığı’nda Türkiye-Gürcistan temasları
3 Haziran 2026 15:35
34
A+
A-

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Gürcistan’ın Ankara Büyükelçisi Archil Kalandia’yı kabul etti. Görüşmede iki ülke arasındaki iş birliği alanları ve bölgesel gelişmeler ele alındı.

ANKARA (İGFA) – İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Archil Kalandia’yı Bakanlıkta ağırladı.

Gerçekleştirilen görüşmede Türkiye ile Gürcistan arasındaki köklü dostluk ilişkileri, ortak çalışma alanları ve bölgesel gelişmeler değerlendirildi. Taraflar ayrıca güvenlik, sınır yönetimi, göç, afet yönetimi ve kolluk kuvvetleri arasındaki koordinasyonun güçlendirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulundu.

Bakan Çiftçi, Türkiye ile Gürcistan arasında karşılıklı güven ve stratejik ortaklık anlayışı temelinde gelişen ilişkilerin, bölgesel huzur ve istikrara katkı sağlayacak şekilde daha da ileri taşınması konusunda kararlı olduklarını ifade etti. Görüşmenin sonunda Bakan Çiftçi, nazik ziyaretinden dolayı Büyükelçi Kalandia’ya teşekkür etti.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.